پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟
سرخط خبرها

ساعت بازی بارسلونا و رئال مادرید در لالیگا | برنامه‌های ژاوی برای قهرمانی

  • کد خبر: ۱۵۵۵۶۶
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
ساعت بازی بارسلونا و رئال مادرید در لالیگا | برنامه‌های ژاوی برای قهرمانی
ال‌کلاسیکوی بزرگ فوتبال جهان روز یکشنبه در ورزشگاه نیوکمپ بارسلون برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا در حالی از ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه‌شب برابر هم قرار می‌گیرند که آبی‌واناری‌ها در لیگ امسال وضعیت بهتری دارند و اکنون با ۹ امتیاز اختلافی که به‌وجود آمده است، حاشیه امنیت خوبی برای خودشان ایجاد کرده‌اند. این دو تیم چندی پیش دیدار رفت نیمه‌نهایی جام حذفی را هم برگزار کردند که آن بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد. حالا نوبت به دیدار برگشت لیگ رسیده است تا تکلیف قهرمان تا حدی مشخص شود.
دو تیم برای این مسابقه تقریبا در اوج آمادگی هستند. رئال مادرید در ۵ بازی از ۷ دیدار اخیرش برابر بارسلونا در همه رقابت‌ها شکست نخورده است و همین آمار، شاگردان آنجلوتی را برای بازی فرداشب کمی امیدوار کرده است. از طرفی، مادریدی‌ها در ۱۵ بازی اخیرشان در همه رقابت‌ها نباخته‌اند و همین اتفاق باعث شده است آبی‌و‌اناری‌ها برای این مسابقه کمی محتاط‌تر از حریف نامدار و البته آماده‌شان باشند. بنزما با ۱۱ گل زده بهترین گلزن تقابل‌های دو تیم است و حالا در بازی فرداشب‌ فرصت ‌دارد آمارش را بهتر کند.

پدری غایب بزرگ تیم ژاوی

دو نشریه اسپانیایی آ.‌اس و موندو دپورتیوو اعلام کردند پدری، ستاره جوان بارسلونا، دیدار روز یکشنبه این تیم مقابل رئال مادرید را به‌دلیل مصدومیت از دست داده است. پدری ۲۰ ساله که نزدیک به یک ماه به‌دلیل آسیب‌دیدگی از میادین دور بود، این هفته به تمرین بارسا بازگشت تا امید‌های این تیم به در اختیار داشتن او در ال‌کلاسیکو افزایش پیدا کند. پدری در دیدار بارسا و منچستریونایتد در ماه فوریه آسیب دید و تا این لحظه شش دیدار بارسا در رقابت‌های مختلف را از دست داده است.
روزنامه آ.اس می‌گوید از منابع نزدیک به بارسا دریافته که حضورنداشتن پدری در ال‌کلاسیکو قطعی شده است. اما این تنها خبر بد برای پدری نیست. با این مصدومیت، حضور او در تیم ملی اسپانیا برای دو بازی مقابل نروژ و اسکاتلند در رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۴ هم بعید به‌نظر می‌رسد.

سوت بازی در دست دی‌بورگوس

با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال اسپانیا، داوری ال‌کلاسیکوی بارسلونا و رئال مادرید را «ریکاردو دی‌بورگوس» ۳۶ساله اهل بیلبائو‌ برعهده خواهد داشت. وی پیش از این هم دو بار ال‌کلاسیکو را سوت زده است و هر دو در چارچوب سوپرکاپ اسپانیا بودند. اولین قضاوت ریکاردو دی‌بورگوس در ال‌کلاسیکو، بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا در سال ۲۰۱۷ و دومین ال‌کلاسیکویی که قضاوت آن به دی‌بورگوس سپرده شد، فینال سوپرکاپ ۲۰۲۳ اسپانیا بود که آنجا بارسا با نتیجه ۳بر۱ حریف خودش را شکست داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->